Πολιτική Επιστροφών

Α. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 30 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι έχουν παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από τη Beauty Energy, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που έχετε καταβάλλει εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, κατά τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επελέγη κατά την παραγγελία.

Β. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με άλλα ίδια προϊόντα με τα παραγγελθέντα ή να ζητήσετε την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος: α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες αποδεδειγμένα υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν που σας παραδόθηκε ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητά του. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τη Beauty Energy. Η Beauty Energy ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Γ. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε εντός προθεσμίας 30 ημερολογιακών ημερών, υπό τη ρητή προϋπόθεση ότι το προς αλλαγή προϊόν παραμένει άθικτο και αχρησιμοποίητο. Αλλαγή για δεύτερη φορά, ήτοι αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων, δεν επιτρέπεται. Κατά την παραλαβή του προϊόντος, σας συστήνουμε να ελέγχετε προσωπικά το προϊόν που παραδίδεται και να επιβεβαιώνετε ότι παραμένει άθικτη η συσκευασία του.

Συγκεκριμένα σχετικά με την επιστροφή-αντικατάσταση πρέπει:

  1. Το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
  2. Το προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, εγγύηση κ.ο.κ.).
  3. Το προς αντικατάσταση προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Α) ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση απώλειας του προϊόντος κατά την μεταφορά η εταιρία αναλαμβάνει την ευθύνη να στείλει εκ νέου τον ίδιο κωδικό προϊόντος στο πελάτη με χρέωση της εταιρείας

Β) ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος πρέπει ο πελάτης να επικοινωνήσει με την εταιρία και κατόπιν έγκρισης να αποσταλεί στην εταιρεία χωρίς χρέωση του πελάτη. Η εταιρεία θα στείλει εκ νέου το ίδιο προϊόν χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Γ) ΜΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η εταιρεία δεν παρέχει υπηρεσίες. Μόνο πώληση προϊόντων.

Δ) ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Αν ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία μετά την αποστολή του προϊόντος από την εταιρεία με την ταχυμεταφορική, εφόσον έχει λάβει μήνυμα αποστολής, δεν μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία ούτε να επιστραφούν τα χρήματα αγοράς.

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας επιλέγοντας το “-“ (πλην).
  2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέστε το 6948664437 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. H δυνατότητα αυτή σας παρέχεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.
  3. Αν ο πελάτης έχει κάνει την παραγγελία και έχει πληρώσει με κάρτα το προϊόν, δεν μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία.
    Αν ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία και έχει επιλέξει να πληρώσει με κατάθεση σε λογαριασμό ή αντικαταβολή , μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία εντός 24 ωρών από την ώρα της παραγγελίας.
  4. Στην περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε λογαριασμό, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει το ποσό και κατόπιν η εταιρεία να στείλει το προϊόν